דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריכת ספא לכל בית 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2253 פעמים ]

סביר מאוד להניח כי האדם הממוצע, בהישאלו על אפשרות של רכישת בריכת שחייה פרטית לבית, ישיב את התשובה הבאה: "אין לי כסף לזה". ואכן, בריכות שחייה פרטיות נתפסות, ובצדק, כנחלתם הבלעדית של העשירים. יתרה מכך, גם אלו שיש להם האמצעים הכלכליים לתחזק בריכה שכזו, מעדיפים מטעמי מוסר להימנע מכך עקב משבר המים שפוקד את מדינת ישראל, ושאליו כולנו מודעים. אז אנחנו נאלצים לוותר על התענוג הזה, כל אחד מסיבותיו שלו, אך כיצד בכל זאת ניתן למצור תחליף הולם? התשובה לכך היא בריכות ספא, או בריכות ג'קוזי, כפי שהן ידועות בקרב הציבור הרחב.

בריכות ספא הן פריט שמפלס את דרכו באיטיות אך בבטחה אל ראש רשימת הרכישות הפופולאריות בקרב הציבור הישראלי, בעיקר בשנים האחרונות. אם אתם שואלים את עצמכם מה השפיע על כך, יש לשאלה הזו כמה וכמה תשובות, אך ניתן בהחלט לשער כי מדובר בראש ובראשונה בהתפתחותו של טרנד הבריאות והמרגוע שהחל לפקוד את ארצנו במהלך העשור האחרון. לכל מקום אליו תלכו, כמעט בכל ערוץ טלוויזיה – תיחשפו לדיבורים על בריאות הנפש וסגנון חיים בריא. הטרנד הזה תופס, ותופס חזק, ולכן אין זה פלא כי בריכות ספא הפכו לפופולאריות כל כך, שכן בריכות ספא משתלבות באופן טבעי וברור באופנה החדשה הזו.

כעת נעבור לשלב הבא בתהליך התאוצה העצומה של בריכות ספא. כולנו יודעים היטב כי חברות מסחריות יכולות לפרסם לנו מוצרים על גבי מוצרים בהשקעה כספית ענקית, ועל ידי כך לגרום לנו להתעניין ולנסות, אך החל מאותו רגע מה שבאמת משפיע על הצלחת המוצר הוא מה שידוע בתור "שיטת מפה לאוזן", כלומר אנשים מספרים אחד לשני על שביעות רצונם או חוסר שביעות רצונם. לפיכך, ההשקעה בפרסום לא יכולה לבוא על חשבון איכות ויעילות של המוצר. על כן, יש להניח כי במקרה של בריכות ספא, מדובר במוצר שהוכיח את עצמו ואת יתרונותיו הרבים (שעליהם נפרט בפסקאות הבאות), שכן אותם אנשים שהחלו לרכוש לעצמם בריכות ספא כנראה היו מרוצים.

אז מהם אותם יתרונות של בריכות ספא שהזכרנו? אז מעל לכל נמצאת, כנראה, העובדה הפשוטה כי בריכות ספא הן אכן מקור נהדר למרגוע גופני ונפשי כאחד. זרם המים העדין והמפנק יוצר תחושת שלווה ושקט אצל כל מי שטובל בהם.

אך היתרונות של בריכות ספא אינם מסתכמים בסיפוק יצר הפינוק של המתרחצים. בריכות ספא, כאמור, תפסו תאוצה בזכות היותן חלק מטרנד השמירה על הבריאות ועל אורח חיים בריא, ולפיכך ניתן להסיק כי בריכות ספא הן אמצעי בעל חשיבות גדולה ביותר בכל מה שקשור לתחום הזה. ואכן, מחקרים מוכיחים כי טבילה יומיומית בתוך בריכות ספא עשויה לשפר את רמת הריכוז במשך היום. זוהי תוצאה של תהליכים גופניים מסוימים המתרחשים כתוצאה מזרם המים ומן השהייה בתוכו. כחלק מאותם תהליכים ניתן לציין את הרחבת כלי הדם ואת האצת תהליך חילוף החומרים.

כאשר מוצגים בפנינו יתרונות כה מרובים למוצר אחד – כיצד ניתן להתעלם מהן? זוהי בדיוק הסיבה כי בריכות ספא נהיו לפריט כל כך נחשק. ואם כל זה לא מספיק – בריכות ספא אף מהוות אלמנט עיצובי חדשני ומרענן לכל בית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב